Friday, 1 February 2013

My silver shoes

I found the shoes I want, the shoes I need. But Yumi won't let me get them. Actually she's been kind of mean about the whole thing, even suggesting that these are my midlife crisis shoes or something. Maybe I should start an online petition to get her to let me get the shoes. How does that work, how do I start an online petition to get my silver shoes?

私は、私は必要な靴を私が欲しい靴を発見した。しかし、由美子は私がそれらを得ることができません。実際に彼女はあっても、これらは私の中年の危機の靴か何かであることが示唆され、種類全部約残酷なのであって。たぶん私は、私が靴を得ることができますように彼女を得るためにオンライン請願を起動する必要があります。どのようにその仕事は、どのように私は私の銀の靴を得るためにオンライン嘆願を始めたらいいのでしょうか?

No comments:

Post a Comment